Vennelyforeningen er organisasjonsmessig tilknyttet Normisjon.
Normisjon er en organisasjon innenfor Den Norske Kirke.

I Norge har organisasjonen tilbud for alle aldersgrupper, herunder barne- og ungdomsarbeid (f. eks. kor- og leirvirksomhet). Normisjon har misjons- og hjelpearbeid i flere land med bistandsbehov.

Nærmere opplysninger om Vennelyforeningens virksomhet i Leirsund finner du på virksomhetsiden.

Vennelyforeningen holder til i egne lokaler i Heisshageveien 6, 2015 Leirsund. Lokalene til Vennelyforeningen er godt egnet for dåp, konfirmasjon, minnesamvær og andre familieanledninger.

I Storsalen kan det dekkes for ca. 60 personer og i Lillesalen for ca. 30 personer.

Lokalene er tilrettelagt for bevegelseshemmede og det er parkering ved lokalet. Kontakt Dagfinn Eriksen, ved å bruke kontaktskjemaet på utleiesiden.

Forsiden

Baksiden

Kontakt Vennelyforeningen

Store salen, leiepris kr 1.200,- Lille salen, leiepris kr 800,- Kjøkkenet, leiepris kr 600,- Reservasjon for bruk av huset dagen før til pynting, kr. 400,- Total pakke, kr. 3.000,-